خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 33518
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


پیش​بازی فولاد و پرسپولیس + ترکیب احتمالی

 

 

امسال حتما یک پای فینال جام حذفی ایران قرمز می​پوشد، این را قرعه تیم​ها در مرحله نیمه​نهایی می گوید. اما این​که این تیم قرمزپوش از تهران می​آید یا اهواز، سوالی است که برای پاسخ آن تا فردا شب باید صبر کنیم. پرسپولیس در لیگ دهم تعداد باخت​هایش دورقمی هم شد اما به فولاد خوزستان نباخت و اگر این طلسم در بازی فردا هم پابرجا بماند دایی برای دومین سال پیاپی به فینال جام حذفی می​رسد.

وضعیت میزبان

یک توصیه روانشناسانه برای جستجوی خوشبختی می​گوید: «وقتی برای دعای باران می​روی حتما با خودت چتر هم ببر!» مجید جلالی حتما از این توصیه پیروی می​کند چون او تاریخ جشن قهرمانی را هم برای فولادی ها تعیین کرده است.

 

جلالی یک بار طعم قهرمانی را با تیم صباباتری چشیده و حالا دنبال قهرمان کردن تیمی است که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد. در لیگ برتر فولاد در اهواز از پرسپولیس عقب افتاد و سپس بازی را به تساوی کشاند. در تهران هم نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس شد اما این بازی می تواند اولین و مهم​ترین پیروزی جلالی بر دایی را رقم بزند.

وضعیت میهمان

در آخرین روزهای فصلی که پرسپولیسی​ها فراز و نشیب زیادی را از تیمشان دیدند، این تیم در وضعیت خوبی به سر می​برد. پرسپولیس در فاصله ۱۴روز دو بار با سپاهان بازی کرد و به این تیم نباخت. دروازه قرمزها ۲۱۰دقیقه مقابل سپاهان بسته ماند و این در حالی بود که سپهر حیدری هم در خط دفاعی این تیم حضور نداشت. اگر در اهواز هم پرسپولیس همین اندازه در خط دفاعی صلابت نشان دهد صعود به فینال دور از دسترس نیست. بزرگ​ترین مشکل پرسپولیس خستگی ناشی از بازی سنگین ۴روز قبل و گرمای بیش از حد اهواز است.

ترکیب احتمالی فولاد

حضور میثاق معمارزاده در دروازه فولاد در هاله​ای از ابهام قرار دارد و به احتمال فراوان علیرضا سلیمی جوان از دروازه فولاد محافظت خواهد کرد. در خط دفاعی کاملی​ مفرد و امید خورج در وسط و حمودی و جماعتی در کناره​ها به میدان خواهند رفت. سیامک سرلک، کریم شاهوردی و بختیار رحمانی کمربند میانی را محکم می​کنند تا آرش افشین و مهدی مومنی به همراه رضا نوروزی به دروازه میهمان تهرانی حمله​ور شوند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

به نظر می​رسد پرسپولیس با همان ترکیب بازی با سپاهان به مصاف فولاد خواهد رفت. درون دروازه علیرضا حقیقی از همیشه آماده​تر به نظر می​رسد. نورمحمدی، مجتبی شیری، شکوری، آقازمانی، بادامکی، زارع، نوری، محمد، علی​عسگری و هادی نوروزی هم ۱۰بازیکنی هستند که باید مقابل فولاد به میدان بروند. تنها تغییر احتمالی در ترکیب پرسپولیس می تواند حضور فشنگچی در ترکیب اصلی باشد که در صورت حضور، جانشین علیرضا محمد خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com